
pursotin on jo hankittu uusi....
ja sisällä vadelmamousse, eli
1prk maustamatonta tuorejuustoa
1prk flora vispiä
1pkt pakaste vadelmia(eldorado pahvilaatikko)
tomusokeria maun mukaan
3-4liivatetta+tilkka vettä
vatkaa vispi, lisää tuorejuusto ja vadelmat, kaikki vatkaimella sekasi ja hyydytetään,laitoin 4 munan pohjaan molempiin väleihin ja minun mielestäni olisi saanut olla enemmän...tietty maku asioita:)